Ekran reklamowy jako sposób na pewny zysk
Marketing to w dzisiejszych czasach jedno z podstawowych narzędzi sprzedaży. Czy jednak osoba, która nie prowadzi własnej firmy i nie oferuje żadnych usług może uzyskać dochody z reklam? Okazuje się, że tak i to bez żadnych kosztów.
Czym są ekrany reklamowe
Ekrany reklamowe to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi marketingowych, pozwalające dotrzeć do dużego grona odbiorców. Wiele firm bardzo chętnie korzysta z bilbordów ze względu na szerokie grono odbiorców treści marketingowych umieszczanych na tego typu plakatach. Wydzierżawienie ekranu przez firmę jest także o wiele korzystniejsze cenowo, w porównaniu do reklam umieszczanych w gazetach czy stronach internetowych.
Ile można zarobić na bilbordzie
Stawki za wydzierżawienie ekranu reklamowego zależą od szeregu zmiennych takich jak: natężenie ruchu w danej okolicy, powierzchnia bilbordu, region w którym będzie on ustawiony, a także czasu trwania umowy na udostępnienie powierzchni reklamowej. Zwykle współprace długoterminowe są o korzystniejsze finansowo i zmniejszają czas trwania okresów, w których ekran reklamowy nie będzie wynajmowany.
Co należy wiedzieć, przed rozpoczęciem budowy.
Postawienie ekranu reklamowego, tak jak każdej innej budowli trwale związanej z gruntem, jest obwarowane szeregiem przepisów. Nosząc się z zamiarem ustawiania powierzchni reklamowej, zobowiązani jesteśmy udać się do miejscowego urzędu gminy celem zgłoszenia chęci ustawienia ekranu na terenie działki. Zależnie od tego czy wspomniany bilbord będzie trwale związany z gruntem czy też nie, istnieją dwie drogi postępowania. W przypadku pierwszym, potencjalny właściciel ekranu musi uzyskać pozwolenie na budowę, ponieważ w świetle prawa budowlanego, bilbordy trwale związane z gruntem traktowane są jako budowle. Jeśli ekran reklamowy ustawiony na prywatnej działce nie będzie trwale przytwierdzony do gruntu, a stelaż bilbordu, może być swobodnie złożony i ustawiony w innym miejscu, nie podlega on przepisom prawa budowlanego.
Inwestycja w przyszłość
Ze względu na stały rozwój wielu polskich firm i zainteresowanie inwestorów zagranicznych Polską jako potencjalnym rynkiem zbytu, działania marketingowe z wykorzystaniem ekranów reklamowych będę w kolejnych latach jeszcze bardziej przybierać na znaczeniu. Właściciele działek, szczególnie tych zlokalizowanych przy ruchliwych drogach, a także ciągów pieszych mogą w sposób łatwy poprawić swoją sytuację finansową, traktując inwestycję postawienia ekranu reklamowego jako dochód pasywny, z którego będą czerpać zyski przez kolejne lata.
Dowiedz się więcej na https://localscreens.pl