Konwersja robi wyniki
Przyszedł czas na drugi filar e-biznesu jakim jest konwersja. Możesz mieć ruch, ale bez reakcji odwiedzających na to co pokazujesz, na nic to się nie przyda. Zadaniem marketingu jest oddziaływanie na rynek w celu zamiany odwiedzających na kupujących owszem nie wszystkich tylko tych co chcą.
Do tego należy mieć odpowiedni produkt, dobrze i jasno go zaprezentować, ukazać jak najwięcej korzyści. Zadbać o komfort zamówienia, dostarczenia, serwis i gwarancje. A nade wszystko przeprowadzić bardzo istotny proces doprowadzenia odwiedzającego, zainteresowanego do decyzji zakupowej. Potencjalny klient ma trzy wyjścia kupić od Ciebie, kupić u konkurencji, albo wcale nie kupić. To klient ma pieniądze i jak bardzo chciałby dany produkt, zawsze będzie on wiązał się ze stratą tego co już miał, w jego rozumieniu, czyli pieniędzy, które należą w tej chwili do niego, a kiedy decyduje się na zakup będzie musiał je oddać. I to jest jedna z przyczyn dla których klienci odsuwają do ostateczności moment podjęcia decyzji o zakupie. Kolejna to czy ten wybór na pewno jest dobry, nie chcą się ośmieszyć przed kimś że daną rzecz mogli kupić lepiej a oni kupili tę, brak tej pewności też powstrzymuje. Kolejna to czy to rzeczywiście jest to czego szukam w tej dziedzinie. Przypominam że produkty maja doprowadzić kupujących bliżej ich celu, lub dać poczucie części celu. Chcę oni czuć ze to jest to. Zapłacić jak najmniej, dostać to co chcą jak najszybciej, bez czekania i doświadczyć radości tej chwili posiadania.
Niektórzy zamawiając coś w gorących sprzedażach telewizyjnych kończą swa radość zaraz po odpakowaniu paczki, sprzedano im emocje i marzenia o łatwości osiągniecia wymarzonej figury, samo sprzątającego się domu , czy automatu który sam maluje, a kiedy produkt przychodzi rozpakowują paczkę i sen się kończy. Bo musimy włożyć własna pracę wysiłek, a maiło być tak łatwo. Tak myślenie, aby osiągnąć sukces zaraz po zapłacie, jest kolejna przeszkoda dlaczego tak wielu odpuszcza i nie osiąga celu.
Tu przedstawiamy uczciwą propozycję, zastosowania technik zachęcania i przekonywania do produktu, dając jednak niesamowite gwarancje i bezpieczeństwo. Nie obiecujemy złotych gór, ani fortuny za miesiąc, jednakże wiemy jak pracować aby sukcesywnie budować uczciwy i rosnący biznes w internecie. Podchodząc do naszych klientów jak do przyszłych partnerów. Przedstawiając uczciwie czy to produkty, czy zadania jakie należy wykonywać aby otrzymać korzyści z takich działań. Owszem szukamy we wszystkim maksymalnych i możliwych uproszczeń, schematów i reguł. Aby praca nasza była jak najbardziej efektywna i przynosiła maksymalny zysk.
Konwersja to proces przechwycenia leadu i podniesienia potencjału zakupowego by nie zginął pomiędzy pozyskaniem, a decyzją nie znaczy że wszyscy maja kupić prezentowany produkt, ale ci którzy skłonili się na pierwszą reklamę zostali do końca dobrze poinformowani.