Remarketing nowe wyzwanie

Obecnie, sukces Twojego biznesu online czy offline, zależy od wielu czynników. Jeśli poruszamy te związane z obecnością Firmy w sieci, to zależy od łatwości i czytelności komunikatów na Twojej stronie www. Jakości ruchu skierowanego na stronę internetową, od popularności i współdziałania w sieciach społecznych, także od marketingu mobilnego.

Ale teraz w czasach tak rozproszonych kanałów dotarcia, aby się wyróżnić trzeba łączyć to wszystko w całość i samemu podążać za klientem. By doszło do zakupu, przez nowego klienta kontakt, powinien pojawić się co najmniej trzy razy. Dlatego wyzwaniem na obecne czasy jest by firmy stosowały remarketing, co to znaczy?. Odnajdź swego klienta i podążaj za nim w różnych kanałach dotarcia na swój własny sposób, aż do finalizacji.

Jeśli tego nie zrobisz, tracisz dużo klientów, a pieniądze które już są na stole zostawiasz innym. Ty posiałeś ziarno zainteresowania, a plony mogą zebrać inni.
Ile osób dokonuje zakupu po pierwszym kontakcie z ofertą?, jest to tylko od 0,2 do 0.8 % , po pierwszym kontakcie pada tylko ziarno. Jak to wygląda w statystykach:
96% osób opuścić stronę internetową przed konwersją (jeśli nie masz SPA)
49% osób odwiedza witrynę 2-4 razy zanim faktycznie dokona zakupu
Rośnie świadomość tego zjawiska u sprzedawców i coraz więcej z nich posiada teraz dedykowany budżet na retargetowanie.

11% marek użyciu remarketingu zdobyć klientów swoich konkurentów
56% firm używa retargetowania by zyskać nowych klientów
43% firm korzysta z remarketingu na zwiększenie świadomości marki

78% nakierowanych osób jest skłonnych do dokonania zakupu, niż ktoś kto widzi reklamę tylko raz albo dwa.
57% e-maili remarketingowych jest otwieranych
30% kliknięć z remarketingu prowadzić do zakupów

Pytanie nie powinno brzmieć, czy też masz stosować remarketing, lecz jak dobrze można to zrobić ? Na te wyzwanie odpowiada strona sprzedażowa i szkolenie „efektywność i zysk”, które chcemy Ci zaproponować. To narzędzie właśnie do skutecznego przeprowadzenie konwersji, uzyskanego adresu mail, prowadzenia przez proces edukacyjny, do uzyskania potencjału zakupowego i przedstawienie oszałamiającej oferty, na jaką klient może sobie pozwolić.